Här igen!

Nu e jag hemma igen. Spenderade gårdagen hos min fina =)
Överraskade honom me att laga egen pizza...det blev mkt uppskattat. Tycker så väldigt mkt om att överraska dom jag tycker om med presenter och överraskningar för att visa hur mkt jag tycker om dom. Så min fina fick en liten present oxå =)
Som han blev väldigt glad över.
Så gårdagskvällen och morgon idag har varit underbar...känns så underbart bra med min fina och jag hoppas verkligen detta får fortsätta nu.

Annie den lilla skiten är inte dräktig, vid ultraljud igår konstaterades att hon va tom...jäkla skitunge!
Nya tag till hösten.

Mamma och plastis åkte till turkiet igår och pappa kom hem från medelshavskryssning. Kan jag säga jag e väääldigt avundsjuk. Vill oxåååååå!
Men själv får man slita och jobbar hela sommaren. jaja, blir ju lite pengar.

Nu ska jag å mitt hjärtegull koppla av i soffan.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0