Nya tag!

Ja nu kör vi igen...nya tag!
Livet är sannerligen inte alltid lätt, den som sa livet är en dans på rosor har såååå fel...i alla fall när det gäller mig, mitt liv e nog snarare en dans på tistlar! Men men thats life..som nån en gång sa till mig..."Tough life"

Sitter på jobbet nu och ska jobba natt...har jobbat hela helgen och ska nu jobba 2 nätter, seeegt och slitit men mitt jobb är en guldgruva så ska inte klaga. Trivs jättebra här!

Träffade idag på ett gammalt ex, fling, dejt, ja you name it...vi har varit d mesta me varandra =)
Men trots det finns det "sparkle" mellan oss. Tänk, efter att ha känt varann i 12 år så kittlar det fortfarande till...synd bara han inte är mannen med stora M! Å att lära gamla hundar sitta är väääldigt svårt, så tror nog jag lägger ner den uppgiften direkt.

Nä, om man ska sätta sig och titta på lite sex and the city...bra jobb va? =)
Börjar känna mig smårisig, snorig, ont i kroppen och så...vore ju toppen om man blev sjuk till midsommar..hmm!

Sov gott alla ni som får
Bye bye

Kommentarer
Postat av: M

Du skall veta att gå på tistlar är inte fy skam dessa taggar är mycket TUNNARE än rosens HÅRDA taggar.Av motgångarna kommer en styrka till dej som du kommer att ha använding av i livet...em klen tröst nu kanske...men sant

Love you

MOm

2009-06-16 @ 11:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0