På jobbet...

..igen.
Känns som jag bor här, kanske skulle hyra in mig på ett rum här...tror jag passar in här =)
men i natt är sista natten, har nu jobbat 5 dar i rad och gjort 50 tim. Det ni...50 tim på 5 dar - mastigt!
Nu ska jag få välbehövlig ledighet några dar.
Åker ut till nynäs och är där över midsommar. Fick dock ett erbjudande om liten lugn och mysig midsommarafton med annat trevligt sällskap ;) hmm inte helt fel..så får helt enkelt tänka på saken.

Saknar min Deltis så ska bli så skönt å komma hem till mams imorrn och få mysa och pussas med min stoooora kärlek här i livet. Finns ingen bättre. Hon och jag är ett med varandra!



Nä, dax och sätta sig vid tv.n en stund.
bye bye

Kommentarer
Postat av: M

Sööööötnosar

MoM

2009-06-21 @ 19:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0