Shoppat!

Ja, har shoppat lite idag. Mötte mamma i Vällingby efter jobbet då jag glömde min plånbok hemma hos dom. Så mamma kom till vällingby å lämna den idag så fika vi å shoppa lite. Jag hitta 2 fina blus/tröjor på lindex och 2 halvkorta byxor på H&M. Det va rea oxå så det hela blev billigt. hääärligt =)

Har jobbat idag och imorrn me, sen 2 dar ledig och då bär det av till nynäs igen. Min plutta är kvar där, medan jag jobbar.
Ska njuta av solen och när jag e ledig, så hoppas verkligen solen visar sig nu när jag e ledig.

nä, nu ska jag slappa.
bye bye

Kommentarer
Postat av: Nettan

Har också varit i Vällingby idag.

Men det blev inga klädesinköp för min del utan "Twilight" filmen och böckerna. ha ha !



kram

2009-06-22 @ 23:18:17
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: M

Du är såååå välkommen till oss på "landet" din "dotter" väntar på dej med många blöta pussar.

På torsdag få vi gå o bada pluttan kanske vi också häpp????

MoM

2009-06-23 @ 19:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0