Vart tog sommaren vägen!

Det var en väldigt kort sommar...det som varit så underbart och så regnar det nu. Blääää hoppas inte det kommer fortsätta så här nu.
Idag har jag varit inne i stan och lunchat med Linda i gallerian, åt på Stash, ett underbart ställe med supergod mat...superduper trevligt va d =) det får vi göra om flera gånger!
Synd att det regnade bara, annars hade vi kunnat sitta ute å myst i solen.
Det gjorde vi i lördags, när vi va inne och kollade marathon. Efteråt gick vi vidare och drack öl och mös i det fina vädret. Va toppenmysigt och va ute me min fina å linda, tobbe å några fler av deras vänner. Hoppas det blir fler såna härliga dagar/kvällar!

Igår va som sagt sista dagen i skolan, hade muntlig redovisning jag tror gick bra. Sen lämnade jag in examen som jag hoppas går bra. Kände mig klar så lämnade den flera dar innan sista dan. Orkade inte sitta och peta på den och bli mer förvirrad, så nu får d bära lr brista. Går det inte så har jag hela sommaren att göra om den.

Har varit lite dålig me uppdateringar här sista tiden, men ska försöka bättra mig, men e så mkt annat som tar min tid och så nu =)

Ha d bra mina vänner
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0