Bestämt mig!

Ska klippa det kortare och blonda det igen...trivs bäst i det.
Imorrn ska jag fixa det...får hoppas det blir bra nu.

Imorrn kommer mams, paps och plastis hit, ska bli mysigt och träffa dom alla, va ett tag sen nu.

Så här på kvällen, kommer det en del tankar i huvudet, men bort bort me dom.
Nothing will brake me down!
Men det är sjukt hur alla såren sätter sig djupt och svåra att bli av med.
Livet är inte lätt!
Jag e så less på att alltid behöva bita ihop och börja om nu.

Hörs sen
Puss

Kommentarer
Postat av: M

Älskling...du får mej att gråta med dom orden...förbannade idioter som inte kan lämna min dotter ifred om dom inte kan göra henne lycklig.

Ni vet inte vad ni går miste om en sån fin go kvinna finns bara en av och det är Elin...tro mej

MoM

2009-03-20 @ 19:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0