Blä vilken dag

Tråk tråk tråk dag.
Info om nya kursen på fm och sen efter lunch föreläsning, och dessa föreläsningar var bland de värsta vi haft.
Fyyyy så trist det var, Anna å jag va totalt ofokuserade.
Första delen va nåt mytologitjafs,andra va teknik å sista om barn och naturkunskap, men under sista delen drog vi tidigare, pallade inte mer. Så fruktansvärt tråkigt och onödigt, antecknade inget alls och lärde mig inget nytt.
Satt å skicka sms me Mr.X istället ;) va betydligt trevligare hihih. ser framemot imorrn.

Nu e jag ledig imorrn och tors, och sen skola på fredag.

Å vilken skitväder det är då, svinkallt och blåser alldeles nyss haglade det oxå...fy sjutton.
Vill ha vår igår...

Hörs sen mina vänner
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0