Datorer..grrr!

Va less jag blir på datorer å skit.
När min förra paja pga av vinolyckan så försvann ju alla mina bilder och dokument, som tur e så hade jag en del sparade på min separata hårddisk. Men inte allt givetvis. Så nu när jag skulle uppdatera hemsidan så fanns ju inget kvar. GRR fick sitta å leta efter alla bilder på bloggen å liknande och kopiera in dom på nytt. tog en jäkla massa tid. så nu funkar väl hemsidan någorlunda.

Rune är inte dyr nu kan jag säga, fy sjutton så bråkig å jävlig han e nu.
Väckte mig 2 ggr imorse å va så störig hehe.

Nu ska jag ta mig lite å äta å sen vila lite.
Lämnar pluggandet till i natt.

Puss

Kommentarer
Postat av: Kicki

...bjuder en femma å en fimp för Rune!!! =P

2009-03-06 @ 17:57:16
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahaha du får han :D

2009-03-06 @ 18:24:36
Postat av: Kicki

ok...smyger in inatt å hämtar honom, OJJJ...Delta råkade bara slinka med...så liten som hon e!!! =P...hoppas du får en lugn natt!!

2009-03-06 @ 21:09:07
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0