fy så in i h-vete!

vilken jobbig natt jag haft.
jag som alltid skryter om hur lugnt det är på jobbet, men det fick jag äta upp med råge i natt.
En av de boende sprang hela natten å skulle på toa, fått nån fix ide för sig om det, varje kvart va hon uppe igen.
Suck suck, tror du jag fick mkt vila?? NEJ
Jag e dödens trött nu. Höjdpunkten va ju gulliga sms från mitt underbara ögongodis, han e för go.
Får hoppas han kommer hit sen.

Hann faktiskt me å se filmen Australia ( även om det tog dubbelt så lång tid, pga av ett antal paustryckningar).
Men guuuud vilken underbar film, helt sagolik, Den va lång över 2.5 timme, men jag satt som förstelnad under hela filmen. Helt klart värd att se, SE DEN SE DEN SE DEN!


Hann även klart med examinationen, yes, bara en sista genomkoll innan den ska lämnas in på mån kl.16.

Nej, nu ska jag sova
hoppas på att få smaka nåt sött sen oxå ;)
Natti natti



Kommentarer
Postat av: M

Ååh gud vilken underbart bra film detta var, jag håller verkligen med dej Elin., gumman min...

Den filmen måste ni se...

Puss

MoM

2009-03-08 @ 00:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0