Helt färdig

Jag e helt slut. Känns att det är fredag och att man jobbat på förskola flera dagar. För jag e helt slut i kropp å huvud.
Sen att Rune väckte mig kl 06 imorse, en timme tidigare än jag skulle gå upp, det hjälpte ju inte.
Så ikväll blir det slapp framför tv bara, gud så skönt med sovmorgon imorrn bitti.
Så här känner jag mig nu


Längtar efter en myshelg me prinsen oxå, men vet inte hur det blir. Han har varit lite off nu.
så får väl se helt enkelt.

nä, dax å luta sig bakåt i soffan en stund
Puss

Ps. Fredan den 13.e idag, stackars plastis som råkade ut för den här dan...bläää

Kommentarer
Postat av: M

Ja fredagen den 13-e kan vara tur men också otur......

Hoppas du får tur idag gumman...genom ett sms eller tel....

Vila dej nu ikväll och gosa med dina ljuvliga hundar

MoM



p.s plastis hälsar kram

2009-03-13 @ 16:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0