I´m Back

Va lite tyst från mig igår, hade fullt upp under dan så blev inga inlägg.
Ska sammanfatta kvällen igår, som lite halvmisslyckad...vi skulle till Patricia, men just denna kväll var dom stenhårda med ålder så Ida kom inte in. När vi sen skulle dra vidare så stängde alla ställen tidigare pga att klockan skulle ställas fram. Så vi gjorde ett försök till att komma in vid stureplan men där blev det nej för Ida oxå tyvärr...
Så löjligt att dom ibland släpper in å ibland inte.

Dock var det lite roligt att jag igår, fick kontakt med ett gammalt ex från läääänge sen.
Hihih från när jag va 15 år...vi pratade i tel igår vilket vi inte gjort på 12 år! det va verkligen superkul...hoppas vi kan träffas nu oxå ;)

Annars fick jag massa söta sms från P igår, hoppas hoppas denna kille har en hjärna som inte sitter där nere nu.
Då ger jag fan upp detta.

Nej nu måste jag få nåt i magen,
Hörs sen
Puss

Kommentarer
Postat av: Tessi

Ja du vännen. Ännu är tyvärr inte den sista idioten född, och överlag verkar ju killar vara de största idioterna...och ja vi tjejr kan vara det med...

2009-03-29 @ 14:28:59
URL: http://www.blacklily.blogg,se
Postat av: M

Ja du jag blir alldeles kall inombords över att höra hur dagens s.k män eller ämnen till män uppför sej såååå O M O G E T

MoM

2009-03-29 @ 16:59:53
Postat av: bloggen om sex!

Är du intresserad av ämnet sex?

Har du någon historia som du vill dela med dig av eller tycker du bara om att läsa andras?



Besök då gärna min blogg som tar upp det mesta inom ämnet sex! Välkommen :)

2009-03-29 @ 17:07:02
URL: http://thisisdeap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0