Lite fundersam

är jag.
Killar är och kommer alltid vara ett mysterium, varför kan dom bara inte fungera som oss.
Att höra av sig eller visa lite mer än förväntat, ska det vara så svårt. Tydligen ska man inte hoppas på för mkt för då blir man bara besviken. Skynda långsamt var det, men hur långsamt?
Vill bara ha besvis på att intresset finns, tvivlar väl inte direkt egentligen, men intresse kan ju svalna eller bli hetare. Hur vet man om man inget hör??
jaja, den som lever får se.

Jag ska bädda ner mig tidigt ikväll.
E helt slut.


Natti mina vänner
Puss

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja du gumman...skynda långsamt e beroende på VEM som säger det..men i början behöver man ju inte höras varje dag lr??...man kanske vill fundera å få känna efter om man saknar den andre å det hinner man ju inte om man hörs flera ggr per dag...vet ju inte hur NI har haft det men jag å John hördes inte på flera dar emellanåt å de va det som va sååå skönt för då fick man ju sina känslor bekräftade...överlycklig när man äntligen gjorde det eller att vi träffades...ha en underbar helg med eller utan "pojksällskap"!! L

2009-03-13 @ 22:01:03
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Tessi

Killar är och kommer alltid att förbli ett mysterium...

Kram!

2009-03-14 @ 09:14:36
URL: http://blacklily.blogg.se/
Postat av: M

Även solen har fläckar...gumman

Alla är inte perfekta....det är kanske charmen med just denna person....

MoM

2009-03-14 @ 10:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0