Måndag igen

ja tänk va veckorna går fort.
Om en vecka ska vår examination va inne, så nu blir det stenhårt me plugg idag. Börjar få lite småpanik, men bara å köra å hoppas på det bästa.

En väldigt tråkig sak börjar hända oxå, tror inte jag kan behålla Rune hemma. Han har haft ett litet överbett ett tag å d verkar inte gå tillbaka. Hur mkt jag än vill behålla honom, så varken kan eller vill jag behålla en valp som jag inte kan göra något direkt med. Kan inte ställa ut, inte avla etc. Så oerhört tråkigt. Så nu börjar kampanjen för att hitta rätta familjen för honom. Han är ju min gullegris och måste komma till ett riktigt bra hem. För han är sannerligen ingen nybörjarhund.
Vet ni nån bra så hör av er...

Nu ska jag ut me Delta å sen plugga...
hörs sen alla underbara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0