Ny dag igen!

Åh fredag dessutom...gud så veckorna går fort.
Har sovit väldans gott i natt (dock med lite fusk), vaknade vid 10 och trodde typ kl va 12 eller nåt.
Kändes som jag sovit så oerhört länge.

Vet inte vad jag ska göra idag, blir nog lugnt och bara slappa hemma.
Ska ta mig ut me dogsen alldeles strax.

Har en dilemma, vill göra nåt me håret, färgade det ju nyligen, men nu tycker jag färgen tappat mkt av sin glans och jag vill göra nåt nytt, så antingen blir d färga på nytt eller blonda mig igen...vad tycks?
Funderar på att klippa mig lite oxå...mamma får hjälpa mig me d imorrn.

vi hörs sen
Puss

 

så som nu fast en aning mörkare eller som förut??

Kommentarer
Postat av: Vicky

Tycker du passar kanonfint i blond o lite kortare.. men båda två e givetvis bra :D

2009-03-20 @ 11:38:27
URL: http://www.nogg.se/otto
Postat av: Kicki

Jag gillar det korta blonda, men du e ju fin i båda... du får lite mer lyster i det ljusa!!

2009-03-20 @ 12:03:56
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: M

Du vet att jag föredrar dej som blondin...för det är du innerst inne...kom an bara så dyker vi i burkarna...hehe..



Love ya

2009-03-20 @ 14:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0