Praktik

ja dagen har varit jättebra, jag trivs som jag sagt tidigare så väldigt bra på min förskola.
Jättebra personal och underbara barn.
Idag va jag bara med i barngruppen, men imorrn ska jag ta tag i uppgiften som hör till.
Ska observera olika händelser som typ lämning, påklädning etc och sen analysera dessa efter teorierna vi lärt oss...blääää. känns inte lätt det här. men men får göra mitt bästa.

Har precis varit ute i skogen me båda skitungarna, Rune han springer me så gulligt så, älskar att va ute.
Dom hade varit så duktiga ensamma idag, bara en kissfläck å en bajshög hihih.

Nu ska jag slappa vid tv.n lite.
Min prins e i närheten av mig på kurs med jobbet, hoppas jag hinner träffa honom, det vore mysigt, längtar lite efter honom.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Kicki

...hoppas att du e snäll mot barnen!!! =P

2009-03-11 @ 18:48:38
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0