Sex and the city!

är en så underbar serie, kan se den hur många gånger som helst.
Jag älskar sista säsongen mest, å speciellt sista avsnittet där Carrie äntligen får sin Mr Big, gud va jag gråter då...
Undra om alla har en Mr Big, som är ens stora kärlek...
För var e i så fall min Mr Big, vill att han hör av sig och ger sig till känna nu i så fall...
trött på ovissheten, vill bara träffa min Big nuuuuuuu!

Har precis skurat golven här hemma, min lillherre hade haft kiss och bajskalas här hemma idag hehehe.
Träffade på en av fasitgetsskötarna förut, jeanette heter hon, hon stannade och hälsade på Delta och Rune, så visade det sig att hon oxå hade rottis, och från en känd kennel å att hennes föräldrar hade en av de äldsta rottweilerkennlarna i sverige, copymasters. Delta fick träffa hennes snygga pojke August oxå, en stor och stilig herre.

Nu ska jag fixa lite mat
hörs sen
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0