Slut

Är vad jag är.
Man blir väldigt trött av att jobba en hel dag på förskolan, det är väldigt intensivt under dagen.
Men oerhört roligt oxå.
Katarina(en av mina klasskompisar som e på samma förskola) och jag hade väldigt kul åt en observation vi gjorde tillsammans ute på gården idag. Vi hade de större barnen ute själva istället för att läsa för dom.
Vi kände oss i efterhand väldigt hårda, men ändå så hade vi inget val.
Men vi skratta gott sen efteråt, kalla om att vi kände oss opedagogiska...hahah!

Nu ska jag slappa framför tv en stund innan det blir dax för att laga mat.
hann aldrig träffa M under hans kurs här, får hoppas det blir till helgen.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0