Underbar helg!

Har jag haft. kom precis hem efter att ha varit i Uppsala hos ögongodiset, kanske ska börja kalla godiset vid namn nu heheh, Micke!
Ja mötte upp honom igår vid centralen och sen åkte jag å dogsen upp till honom. Hade det supermysigt, även fast vi båda va sjukt trött, jag trött efter nattjobb å han bakis.
Men det gick över förväntan att åka med Rune på tåget, lite tung e han allt å bära på, men annars gick det bra.
Fast nu är jag ganska så trött, Delta är så jobbig nu, e så döv så det finns inte. Löp på g så då e hon i sin egna värld.
Rune han sov hela vägen hem, och sen när vi gick av t-banan fick han gå, å han e så duktig på att gå själv.

Rune passade ju även på att inviga M:s hem med massa kiss här å där hihih! Duktig kille!
Snodde även lite strumpor och bet i,men jag tycker han va duktig som fann sig så bra med allt äventyr, han e ju fortfarande en liten kille bara.
Nästa gång jag åker dit blir det dock utan Rune, för lite jobbig e han allt å ha me sig..hihih. Den lilla terroristen.

Men, för att sammanfatta; Känns toppen!

Nu ska jag fixa lite mat och vila i soffan.
Puss

Kommentarer
Postat av: M

Leeeeeeeeeeeeeeeeeeer belåtet..:)



MoM

2009-03-08 @ 18:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0