Vad less jag blir!

Hur svårt kan det vara och hitta en vettig normal kille.
Som inte är livrädd för känslor...

Mitt godis är numera inte mitt godis längre, för han trodde tydligen jag va dökär i honom enligt vad jag skrivit i bloggen, och då blev han tydligen livrädd och har backat. Han har enligt honom inte rätta känslorna för mig, men det går tydligen bra och träffas 3 helger och ha mysigt, men sen tänka till å inse att det inte kan bli nåt seriöst, för jag vill mer än han.
Enligt vad jag skriver här...Hur ego får man va??!
Bara för att jag e glad över att ha ha träffat vad tror är en mysig gullig kille, ja då e man genast dökär och blir en börda.
Suck!
Sen att man ska behöva dra detta ur personen, är nog det värsta...så fegt att inte kunna säga det direkt rakt ut.

Jaja, jag är en känslomänniska...tycker inte känslor är farliga.
Träffar jag en person 3 helger så antar jag att känslorna är på väg åt rätt håll...men jag är väl naiv.

Jaja, nu ska jag gå i kloster.
tack för mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmmmm .....låt mej tänka är det farligt att visa känslor i dagens läge....det verkar såååå

Guud så tråkigt livet blir då.....

Var dej själv gumman min......

Love you

MoM

2009-03-18 @ 22:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0