Vilka idioter

det finns.
Fick ett samtal ikväll på Rune. En mupp från Upplands väsby som ville köpa.
Pratade väldigt flummigt och ställde massa konstiga frågor och kommentarer.
Frågade bla vad som hänt, vad som va fel? förstod inte va han mena, men han förstod inte varför jag skulle sälja?
Eh sa jag, man brukar sälja valpar vid 8v ålder...jaha fick jag till svar.
Sen hade han haft en rottishane innan som vägde 72kg!!! å han skulle göra mkt bruks med Rune, åka båt bland annat...hahahahah!
Sicka nötter det finns.

jaja herregud, nu ska vi sova, jag känner mig lite skum i magen, lite illamående å kör i magen, hoppas inte man åker på nån magsjuka nu...bläää!

Sov gott alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0