WOW...Vilka grabbar!

Skulle ner och handla lite mat och hundmat nere i vällingby centrum. Tog givetvis med mig min fina dramaten vagn, känner mig last gammal me den. Men den e effektiv!
Va på lidl och handlade så svängde jag in förbi K-fem huset sen, det nybyggda huset i vällingby centrum.
Tyckte det va en fasansfullt massa folk där inne, så jag gick in. Så va det massa liv och ljud överallt. Så jag gick in och titta, då va det en stor scen och folk som uppträdde.
Lilla schlagerfinalen eller nåt var det, unga talanger som uppträdde, å wow va duktiga dom var. Tjejen som vann var 11 år och sjöng Sarah dawn finers låt, moving on! Hon gjorde den 7 ggr bättre, fick rysningar.
Sen efter det kom EMD....WOOOOOOW!
Vilka riktiga entertainers dom är, riktigt bra...dom skulle vunnit igår.
Dom sjöng Jennie let me love you och baby good bye.




Sen satte dom sig för att skriva autografer och signera sin singel, då passa jag givetvis på och komma nära dom ;)





Sååååå fina pojkar så...kan jag säga jag njöt av utsikten hehehe!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0