Blogg!

Ja det här me bloggar hit och dit har ju blivit väldigt populärt. På både gott och ont.
Jag för min del använder min blogg som en dagbok där jag skriver av mig och meddelar mina vänner och läsare av mina tankar och känslor. Sen när man kollar in andras bloggar så är det skryt och fjortisfjanterier som idag har jag fixat mina naglar i rosa färg, å idag är dom blåa. Hur ska jag göra mitt hår, bevara löshåret eller ha d lite kortate, ultrablont eller vanligt blont! Visst det kanske är deras vardagsbekymmer å det ska jag inte anklaga dom för.
MEN när man sen hittar sidor som Sabinas kamp och liknande sidor så får dessa så mkt mer innerbörd, där kan jag mer förstå behovet av att skriva av sig, förlåt om jag säger så..men hår, kläd och utseende bekymmer som de allra flesta bloggar på topplistorna handlar känns väldigt banat i jämnförelse.
Har följt en blogg som heter Tims kamp.
Den här var oerhört värd att följa..Vila i frid nu Tim.

Idag har vi en slappar dag, har så oerhört ont i bihålorna och huvet, så blir en mys inne dag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0