Glad Glad Glad!

Ja, idag är Elin glad glad glad glad *tra la la la la *
Finns flera olika anledningar till det...men dom 2 största...
1. Åker till London och ska träffa syster imorrn
2. L e så mysig och go

Sen har jag underbara vänner, familj och en toppenpingla här hemma. Så klart man har anledning och va glad.
Har på sistone inte haft så mkt och va glad över, så det känns faktiskt välförtjänt för mig, om jag nu får vara lite ego.
Life´s fantastic!

Nu ska jag iväg till hässelby gymnasium i 4 tim.
Hörs sen

Puss

Kommentarer
Postat av: M

Gumman lilla.....detta är du såååååå mycket värd, som sagt det är på tiden att det vänder med otur för dej.

Du har sååå mkt kärlek och vänskap att ge och ger till oss i din närhet MEN du skall också FÅ kärlek tillbaka (inte bara från din familj) ...:)

Love ya

MoM

2009-05-14 @ 10:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0