God natt!

Ja nu är det snart dax och krypa ner i sängen, imorrn bitti är det skola. Känner mig lite ringrostig då jag var ledig hela förra veckan från skolan.
Känns dock skönt att jag kommit igång med examen...även om jag dock inte vet om jag gör rätt, men så här får det va.

Sitter och kikar på X-men då L tyckte jag skulle ge dessa filmer en chans, jag e dock väldigt skeptisk...hmm! Är inte så väldans förtjust i sci fi filmer.
Har fixat den nyaste X-men till honom, Wolverine heter den...så antingen får jag stå ut å se den eller så får jag blunda i hans knä när han tittar =)
På tis och ons blir det massa mys...längtar efter min fina =)

Hade en trevlig kväll hos mormor igår, god mat och mysigt sällskap, blev lite bilder
här på mig;

Å här min underbara mams


Folk säger vi e lika, vad tycker ni?

Puss på er

Kommentarer
Postat av: M

Njae jag tycker inte vi är lika...men en del sänger oooooh vad ni är lika....konstigt men det e klart vissa drag har vi ju min gumma o jag...

Det är sååå tomt här hemma utan Kaxe-gubben sorgligt. Vill ha en ny hund snart men inte en tax då för det finns bara EN TAX för mej och det är KAXE.

Sov gott...puss

MOm

2009-05-24 @ 22:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0