Hemma återigen!

Ja blev bara en snabbvisit hemma i måndags, för att igår spendera kvällen med massa mys =)
Men nu e jag hemma igen och mkt nöjd me allt som händer just nu ;)
Å jag är ju en känslomänniska, och känns det bra så säger jag det.
Har kommit till en punkt nu i mitt liv att spel hit och dit är helt ute. Jag är jag och säger och gör som jag vill nu. Självklart inte på nåns bekostnad, men orkar inte med regler hit och dit hur man ska bete sig.
Å känslor är väl egentligen inte så farligt =) så länge det är ömsesidigt givetvis. Så nu får det bli så här, och tycker man inte om min öppenhet så tycker man inte om mig.
Jaja jag bara babblar ur mig mina tankar så här, för det bubblar lite inom mig =)

Hade Delta abstinens så åkte och hämta hem henne idag istället för imorrn. Saknar min gumma så extremt mkt när hon inte e med mig. Hon och jag är som ett! å utan henne blir jag ju minus!

Nu ska vi laga lite mat, imorrn fyller papsen år, så ska dit och fira honom. Sen efteråt blir det förhoppningsvis mys me L igen =)

Ha en bra kväll
Puss

Kommentarer
Postat av: Kicki

...är det mig du har hakat upp dig på pga det jag skrev så e det ok å säga det till mig!!

2009-05-20 @ 18:58:08
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Elin

men nej...va pratar du om kicki =)

hehe d här e bara mina tankar om allt som händer, och min egen osäkerhet hit å dit.

hehe så d behöver du inte oroa dig för..=)

2009-05-20 @ 19:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0