Home again!

Ja, nu e jag hemma igen, efter att ha spenderat gårdagen hos min fina =)

Igår på dan va vi ute me skolan och exkursion ute vid djurgårn, ja vad ska man säga...den här kursen e bra flummig. Samla vattendjur från en ganska äcklig damm för att sen ta me sig hem?!? hmm...Dessa fick vi idag undersöka under mikroskop! Man kan nästan tro jag ska bli biolog eller nåt =)

Kvällen igår var dock toppenmysig och min fina e så go. Va i skolan idag fram till 12 å åkte sen tillbaka till min fina några timmar och hade en mysig lugn eftermiddag. Känns toppen!
Så nu i natt och imorrn ska jag jobba...försökte sova en stund nu på em men gick inge vidare. Så ljust ute så lär väl vara rätt trött på jobbet i natt, men det ska pluggas. Har som mål att bli klar me examen i natt eller imorrn natt. Bra va =)

Nä, får väl slappa framför tv.n en stund i stället.
Ha en bra kväll å natt mina vänner

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0