London here i come!

Ja, nu har jag så gott som packat klart och ska bara fixa det sista innan Delta och jag ska åka till pappa.
Pappa ska ha Delta när jag åker till syster och myser. Planet går 21.40 ikväll men måste åka runt 19 tiden från centralen. Bussen tar en stund ut till skavsta, men bättre å va ute i god tid!

Kommer bli dåligt med uppdatering under helgen, men kompenserar det på måndag med lite bilder och godis från helgen som varit.
Kommer längta efter L oxå...men längta är ju nyttigt sägs det, så väldans va nyttiga vi kommer vara nu ändra fram till tisdag  hihi!

Nä mina vänner, dax och sätta fart.
Ha en toppenhelg, för det ska jag ha.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Billrudd

Trevlig resa gums!

Ha så skoj nu och njut av att träffa syster.

Hälsa henne från mig.

Puss å Kram

2009-05-15 @ 13:42:15
URL: http://susisiome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0