Lugn dag!

Haft en lugn dag...har börjat med plugget och examinationen. Den muntliga delen och powerpoint presentationen e klar.
Nu ska jag komma igång med den skriftliga...tänkte ägna lite av helgen till den och även nästa vecka. Den 4e juni ska den va inne. Får hoppas jag hinner det här och blir lite klokare med tiden jag jobbar med examen för den e lite luddig om jag säger så.

Börjat kolla på en film, He´s just not that in to you eller på svenska, dumpa honom.
Går på bio nu men jag ser den hemma =), Jennifer Aniston, Ben Affleck å många fler bra skådisar är me. Verkar faktiskt riktigt bra och rolig. Ska kika klart på den ikväll sen.
Har även fixat en film jag tror L vill se, så ska ge honom den som en liten överraskning sen.

nu ska jag fixa lite mat
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0