Nu e jag less!

Nu får det vara nog med skitsnack bakom ryggen!!
Är man så feg å inte kan meddela mig direkt utan måste först berömma å sen hugga mig i ryggen, då borde man hålla tyst.
Utan fakta bör man hålla en låg profil, eller i alla fall kontakta mig personligen.

Allt detta skit som får mig att lessna på avel.
Som får mig att tappa tron på människan och som får en att vilja lägga ner uppföderiet.
Men samtidigt, dessa människor får inte vinna!
Jag tänker fortsätta med min SERIÖSA avel!

Nu ska jag njuta av mina vänner och underbara hundar!

Kommentarer
Postat av: M

Bra Elin fortsätt med din seroösa avel och skit i olyckskorparnas K R A X A N D E...

Personlighetsklyvna människor: S Ö K H J Ä L P

2009-05-03 @ 12:41:24
Postat av: Tessi

Keep the good work up! Vi som är dina riktiga vänner vet att du värnar om rasen.



Puss!

2009-05-03 @ 18:24:51
URL: http://blacklily.blogg.se/
Postat av: Kicki

...finns alltid avundsjuka människor som gör allt i sin makt att få visa sig på styva linan...oavsett vad det gäller...men du gör rätt Elin...stå på dig annars gör någon annan det...

2009-05-03 @ 19:10:24
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack mina underbara vänner och familj.

Ni som betyder mest.

Puss

2009-05-03 @ 23:13:37
Postat av: Anonym

Är vi fler som undrat, "kritiserat" dig? Annars bör du nämna mig vid namn, om allt ska gå rätt till, och det vill du ju, det vet jag! Du får gärna spy galla över mitt namn, jag står för vad jag sagt!

2009-05-04 @ 21:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0