R.I.P Kaxe!

Dagen har gått i sorgens tecken då våran älskade lilla kaxe fått somna in :(
Hans lilla rygg klarade inge mer och hans livsgnista hade försvunnit, våran spralliga glada lilla tax kunde ju knappt gå och kissade på sig.
Nu har han det bra, utan smärtor och besvär. Men fy så jobbigt det är...har varit alldeles för mkt sånt här skit nu...

Vila nu i frid våran underbara lilla Kaxe...Peppe möter upp dig!

Men trots all sorg kan jag inte låta bli att känna glädje. Har hittat en sån enormt fin kille i L...och det känns så väldigt bra.
Va hemma och mös där ikväll för att glömma sorgen av Kaxe.
Det bubblar och pirrar inombords hos mig, underbar känsla!

Nu ska vi drömma sött, Delta och jag.
Puss

Kommentarer
Postat av: Kicki

visst e det tråkigt att behöva ta bort en hund som inte e så gammal...men ni gjorde ju rätt...ni tänkte på Kaxe i första hand..

2009-05-22 @ 11:02:48
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: M

Lilla underbara Kaxe jag kan inte se på den sista bilden av honom för då börjar jag storgråta :(

Saknaden är föskräcklig här hemma allt påminner ju om vart han har gått och legat..

Det känns rent ut sagt fördjävligt hemskt.

Hur skall vi gå vidare utan vår lilla keliga kille.

Ge mej styrka...

MoM

2009-05-22 @ 12:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0