Skolan!

Kändes som sagt ringrostigt att gå upp tidigt imorse för att gå till skolan, även om det endast var i 2 tim.
Litteraturseminarium på litteratur jag inte alls hade läst =) men det löste sig som vanligt ändå.
Efter skolan åkte jag å Anna å Sofia till V-by och åt sushi...guuud så gott va evigheter sen jag åt d.
Sen gick vi å kollade runt lite, blev ingen shopping dock känns som d e knapert med pengar denna månad då csn e mindre.

Snart kommer min underbara extrafmilj, La familia Olofsson =)
De ska ha Delta 2 dar nu, då jag ska ha skola ute hela dan imorrn ( nån jäkla exursion me att leta insekter och växter) å sen ska jag till min fina över natten så då blir det ju utmärkt att Delta får va hos sina andra älsklingar.

Det komiska med våran exursion imorrn är att vi då som sagt tydligen ska samla insekter i en burk för att ta med hem och ställa i kylskåpet för att sen ta me sig på onsdag. Men hallå, jag ska ju hem till mina fina över natten, ska jag då ta med mig min burk med insekter och ställa i hans kylskåp??? Skulle inte tro det...hihih! Snälla Anna skulle ta min burk. Tror min fina skulle tro jag blivit nuts annnars =)

Ha en bra kväll
Bye bye

Kommentarer
Postat av: M

Ha ha ta med lite baggar och loppor till skolan och släpp ut dom så blir det loppcirkus hahahaha

Då blir lärarna nog riktigt förtjusta :)

Haaaaa´t riktigt myspys nu imorron med L.

puss

MoM

2009-05-26 @ 00:23:43
Postat av: Sussie

Hej babe!

Ja, nu är snuttan här... det är så mysigt att rå om henne några dagar (som nu förlängdes till fre, med STOR glädje).

Var mysigt att träffa dig med... även om det ofta blir snabbisar nu förtiden hehe... men bättre än inget. Ems avgudar verkligen sin Tant Elin.

Vi hörs och så ses vi på fre.

Puss å kram

2009-05-26 @ 20:01:01
URL: http://susisiome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0