Ytterligare...

...en natt avklarad. Gick bra och jag har så gott som gjort klart min examination. Ska bara kolla till de sista på söndag kväll så är den färdig att lämna in på måndag =) tjohoo...skönt då kan man ägna helgen åt andra trevligare saker.
På lördag ska vi in till stan och kika på Stockholm Marathon, ska ju bli toppen väder så kommer bli jättemysigt.
Jag, min fina och tobbe och linda.

Nu ska jag snart hem och sova några timmar  för att sen åka hem till Sussie och Ems för att hämta Deltis.
Sen förbi min fina en sväng så han får träffa mitt hjärta. Men sen tänkte jag lämna upp Deltis till Sussie på lördag igen, så hon har sällsis när vi är i stan. Tur Deltis har en sån toppen 2a familj =)

Nä, hörs ikväll
Bye bye

Kommentarer
Postat av: M

Härligt att du har Sussie och hennes fina famillj att ta hand om hjärtat Delta när du är ute och rumlar runt eller jobbar....haha :)

Underbart med såååå fina vänner...värt hur mkt som helst.

Ha det mysigt i huvudstaden på lördag...vi var där idag dag sååå mysigt med stockholm på sommaren.

MoM

2009-05-29 @ 22:44:26
Postat av: Sussie

Hej gums!

Tar hand om henne när som...nemas problemas, är bara en fröjd! =)

Gulliga ni är som skriver så fint om Olofsson trion =)

Puss å kram

2009-05-30 @ 08:58:39
URL: http://susisiome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0