Dagarna rullar...

...på i sakta mak.
Min smärta e inte ett dugg bättre, och jag hoppas få svar på lite prover och svar imorrn när jag ska träffa läkaren.
Det här e inte normalt som jag har. Det gör såååå ont att jag blir galen ibland, och jag äter konstant massa piller så man blir mätt i magen av dom. Behöver inte äta nån mat hihi!

Såg en underbar film idag, Marley & Me...gud så jag grät på slutet. Underbar va den och sorglig.
Finns inget bättre än kärleken till din tillgivna hund.
Som dom sa i filmen.
Du behöver inte va rik, ha finaste huset, lyxigaste bilen, din hund kommer älska dig överallt annat oavsett.



Min stora kärlek som e en riktig mamma gris, och jag e inte rik, men hon älskar mig ändå!

Nu ska vi nanna kudden.
sov gott alla

Adios!

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej bruden.

Hoppas du blir bättre,fäör ont är inte kul.

Ville bara titta in och säga att det ska bli spännande med Xilo barnbarn :)håller tummar.

Ha det så bra och sköt om dig.



Kram från CaWaRottis gänget,nu med 2 frallor också ;)

2009-09-04 @ 10:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0