GNÄLL...

...ja detta kommer bli ett gällinlägg...men just nu är jag så arg.

För det första va jag nere hos läkaren i onsdags med min smärta, läkaren en tyst, frånvarande utländsk läkare som totalt sket i vad jag hade å säga och satt som ett fån å stirra in i dataskärmen. Hon sa hon inte visste vad som va fel och att det va svårt att sätta diagnos. Jo det vet jag, men hon kunde inte ens undersöka mig, inte känna där jag har ont utan sitter där tyst bara.
Sen hade hon mage att säga, ta alvedon!!!!! som om det skulle hjälpa, här knaprar jag paraflex och diclofenak utan resultat.
Så igår va jag nere och tog prover för att se om det visar nåt varför jag har ont.

Men så i natt hade jag sån värk att jag knappt sov nåt alls, höll på att bli galen. Så imorse ringer jag ner till vårdcentralen för att försöka få den s.k läkaren att skriva ut lite bättre smärtstillande så jag kan sova.
Kan säga att jag fick jaga henne, att få tag på läkarna nu för tiden är tydligen helt omöjligt. Efter en massa tjat får jag tag på tanten, men genom ssk i receptionen. Lyckas alltså inte prata med läkaren själv, för det är omöjligt.
Så skriver då läkaren ut tabletter efter mkt tjat, men vad skriver hon ut???
Jo, Parflex, som jag INTE ville ha, för det funkar inte. Detta påpekade jag minst 3 ggr men eftersom hon inte antecknade ett ord av vad jag sa så mindes hon ju inte det. SUCK SUCK SUCK!

Nu är jag aaaaaarg. vad ska man göra för att få hjälp???

Kommentarer
Postat av: M

Ja om det finns nån GUD så hjälp oss i från ondo...

Fy för den lede

Vojne vojne

Ack Ack

Med andra ord det finns inga bra ord...

MoM

2009-09-04 @ 17:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0