The new me!



Ja, tyckte det va time för lite höstfärg i håret, nu när solen inte bleker håret som vanligt. Så här e man ju i håret under hösten(eller nja, e väl den tradionella råttan)...så därför peta jag i lite mörkare färg i håret. Guldblond hette den, tycker dock det blev lite mörkare, men jag e nöjd. Ska nog fixa i lite slingor sen oxå.

Min värk e olidlig emellanåt, på morgonen ngt bättre vissa dagar, men framåt em/kvällen är den hemsk.
Men med 2 st paraflex i kroppen, sover jag bra halva natten...alltid nåt å va glad åt.

Igår va vi ute hos Eva i hennes lilla mysiga stuga i Åkersberga, fick hälsa på hennes underbart söta lilla Flisan. Jag fick en massa goda pussar. E hon inte söt så säg?! Kolla in goa bebismagen...



Sen kom Erik och Monica dit oxå, med Hanna, va såå roligt och träffa dem, va ett tag sen. Hanna är så himla söt och go lilla pluttan. Eller vad tycks?



Nu ska jag slappa i soffan.
Ha d bäst alla goa vänner

Ciao!

Kommentarer
Postat av: M

Du är såååå fin i denna hårfärg men JAG ser att du ha ont , det syns i ditt ansikte lilla älsklingen min, inte sååå livfull som du brukar se ut med det kommer ljusare tider för dej också...håll ut för det gör vi....vi finns för dej ALLTID....

Love you

MoM

2009-09-07 @ 21:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0